Поиск


Поиск


Вопрос и ответы

Eduards

12 Sep 2022

Pavadzīmu noformēšana

(Serviss)

Ieteikums izveidot numuru biļešu automātu pie pavadzīmju noformēšanas. Mēdz būt tā kad nevar saprast kuram iet nakamajam. Šodien it īpaši radās tāda problēma jo vairāki cilvēki bija.

Akvedukts

12 Sep 2022

Pavadzīmu noformēšana

Pateicamies par ieteikumiem, mēs tos vienmēr izvērtējam!
Šajā gadījumā rindu sistēma diemžēl nav piemērojama, jo klātesošo apmeklētāju pasūtījuma statuss vienmēr ir atšķirīgs - kādam pasūtījums veikts klātienē un tiek gaidīta komplektācija, kādam ir veikts web pasūtījums un tikai jāsagaida pavadzīmes noformēšana (ievērojami var atšķirties arī pasūtījuma apjomi - komplektācijas ilgums). Šo iemeslu dēļ rindu sistēma šajā situācija var radīt jucekli, nevis uzturēt kārtību. Pavadzīmju noformētāji vienmēr uzaicina uzņēmuma pārstāvi, kam pasūtījuma statuss nonācis līdz pavadzīmes noformēšanai. Atvainojamies, ja kādu iemeslu dēļ esam Jūs aizturējuši ilgāk nekā nepieciešams!
Ja pasūtījums veikts iepriekš E-noliktavas sistēmā, tad, ierodoties pavadzīmju izrakstīšanas vietā lūdzam pateikt uzņēmuma nosaukumu un uzgaidīšanas zonā gaidīt kad pavadzīmju noformētājs Jūs pasauc.
Operatīkavai preču saņemšanai aicinām pasūtījumus veikt sistēmā E-noliktava un norādīt orientējošo saņemšanas laiku. Lūdzam ņemt vērā, ka pasūtījuma komplektācija no tā saņemšanas brīža līdz pavadzīmes izrakstīšanai aizņem noteiktu laiku.

Продолжай дискуссию

Ответить: Eduards

Дата 12 Sep 2022

 

Введите ниже показанный код безопасности


Вопросы задали и отвечали:

akvedukts   - Akvedukts

Авторизованный пользователь - Регистрированный клиент "Akvedukts"

Посетитель - Незарегистрированный посетитель