Labdien.
6.08.2024 Akvedukts veikalā iegādājos ūdenssūkni JSWm 2AX Pedrollo (rēķins nr.PPAS-0288724). Sūknis 2as dienas darbojās ļoti labi, taču trešajā dienā vairs nē. 13.08 sūkni nogādāju Akvedukts remonta darbnīcā garantijas remonta veikšanai (pn AKTS NR. srv26155), taču šodien saņēmu atbildi, ka sūknim garantijas remonts tiek atteikts. Sarunas laikā Akvedukts pārstāvis minēja dažādus (pārsvarā filosofiskus) iemeslus kā minētā problēma varētu rasties, bet tā kā neviens no minētajeim iemesliem neatbilda faktiskajai situācijai, pārstāvis atzina, ka īsti nezin kā sūknis varēja uzkarst un sabojāties, taču garantija jebkurā gadījumā man tiekot atteikta (pat nepieļaujot iespējamību, ka sūknis varētu būt bijis defektains). Man tikšot sagatavots atteikuma raksts un tad ar to es likuma kārtībā varu doties pēc risinājuma (acīmredzot domājot vēršanos PTAC).
Lūdzu sniegt skaidrojumu vai šāda politika attiecībā uz garantijas remontiem, klientu apkalpošanu un risinājumu meklēšanu ir Akvedukts pieņemta norma un ietilpst Akvedukts kvalitātes standartos? Vai vienīgais risinājums ko spējat konkrētajā gadījumā piedāvāt ir vēršanās PTAC?
Paldies par atbildi.
Ar cieņu,
Guntars