Newjet sērijas sūkņu motoros ir abpusēji slēgti lodīšu gultņi, kuros ir bieza smērviela. Motoram strādājot normālos ekspluatācijas apstākļos, gultņi kalpo gadiem bez kādām problēmām. Ja sūknis ir darbojies tukšgaitā bez ūdens, tad motors karst. Smērviela paliek šķidra un iztek ārā. Ja motorā ir ticis ūdens, tad gultņi papildus vēl aprūsē. Daļa smērvielas veido apdeguma kārtu gultņa iekšpusē, kuru ļoti grūti iztīrīt. Tādēļ gultņu smērvielas nomaiņa ir ekonomiski ļoti neizdevīga un dārga. Daļēji iztīrīts gultnis ir nederīgs un bīstams otrreizējai uzstādīšanai. Apdegušie gultņi visiem mājsaimniecībā lietojamiem sūkņu motoriem Akvedukts remontdarbnīcā tiek nomainīti ar jauniem, un nekāda smērvielas nomaiņa iepriekš minēto apstākļu dēļ netiek praktizēta.