Problēmas ar ūdens sūkni
Visas pazīmes rāda, ka spiedkatlā nav gaisa pretspiediena. Tā kā ūdens nav saspiežams, tad pie mazākās ūdens plūsmas notiek iedarbība uz spiediena slēdža membrānu, kura nevajadzīgi “rausta” slēdža kontaktus. Ilgstoši darbinot sūkni šādā avārijas režīmā, notiek spiediena releja kontaktu apdegšana, un galu galā nodeg arī motora tinumi. Lai novērstu šo avārijas režīmu, nepieciešams atjaunot gaisa pretspiedienu spiedkatlā. Lai sūknis netraucēti varētu uzsākt darbu, gaisa spiedienam spiedkatlā jābūt ap 1,5 bāriem. Lai optimāli tiktu izmantots spiedkatla tilpums, gaisa spiedienam spiedkatlā jābūt par 0,2 bāriem mazākam, nekā sūkņa ieslēgšanās spiedienam.
Gaisa pretspiediens spiedkatlā jāpārbauda vismaz reizi pusgadā.