Mums patiešām žēl, ka Jums ir izveidojusies šāda situācija! Komentēsim to, taču servisa gadījumi tiek izskatīti Akvedukts servisā ierastā kārtībā.
Akvedukts servisā strādā kvalificēti un zinoši speciālisti, arī tādi, kas nozarē strādā divas un trīs desmitgades. Sūkņa defektācijas procesā ir nosakāms, vai sūkņa bojājums radies ražošanas defekta, vai ārējas iedarbības rezultātā. Nepārzinot Jūsu ūdensapgādes sistēmu, servisa darbinieks var tikai izteikt pieņēmumus iemesliem, kas var izraisīt noteikta veida iekārtas bojājumus. To var uzskatīt par sava veida “filozofiju”, taču tā ir par tehniskiem jautājumiem un vērsta uz to, lai palīdzētu atrast iespējamos cēloņus Jūsu ūdensapgādes sistēmā. Pamatots ir arī apstiprinājums, ka servisa darbinieks nevar zināt precīzu bojājuma iemeslu, jo tas nosakāms, pārzinot visu ūdensapgādes sistēmu kopumā, vai pārliecinoties par katra atsevišķa sistēmas elementa veiktspēju.
Akvedukts servisa uzdevums ir nodrošināt iekārtu remontu un spēt atpazīt ražošanas defektus no neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā radītiem defektiem. Iekārtu garantijas laikā konstatētiem bojājumiem serviss sniedz skaidrojumu par konstatēto bojājumu un konstatētiem, vai iespējamiem cēloņiem. Atkarībā no konstatētiem faktiem, šis skaidrojums tiek nodots vai nu ražotājam, vai iekārtas īpašniekam. Servisam nav uzdevums rūpēties par pareiza ražošanas procesa nodrošināšanu ražošanas defekta konstatēšanas gadījumā, vai par atbilstošu ekspluatācijas apstākļu nodrošināšanu gadījumos, kad iekārtas bojājums konstatēts neatbilstošu ekspluatācijas apstākļu ietekmē.
Servisa apskatē konstatētā informācija tiek uzrādīta servisa aktā. Ja ir iespējas, tiek norādīti arī iespējamie cēloņi un ieteikumi to novēršanai, lai līdzīgi netiktu bojāta nākamā iekārta. Ja īpašniekam vērtējums nešķiet taisnīgs, ir dažādi ceļi kā pārbaudīt vērtējuma patiesumu un viens no tiem ir Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktā kārtība.
Jūs esat vērsuši mūsu uzmanību uz šo konkrēto servisa gadījumu, norādīsim to arī servisa darbiniekiem. Turpmākā rīcība būs atbilstoša ierastai kārtībai.
Jūsu kontaktinformāciju no iepriekšējās sadaļas izņēmām, lai netiktu uzrādīti personas dati.