Search


Search


Question and answers

Guntars Šīrants

15 Aug 2024

Bojāts tikko iegādāts ūdens sūknis

(Ūdensapgāde)

Labdien.
6.08.2024 Akvedukts veikalā iegādājos ūdenssūkni JSWm 2AX Pedrollo (rēķins nr.PPAS-0288724). Sūknis 2as dienas darbojās ļoti labi, taču trešajā dienā vairs nē. 13.08 sūkni nogādāju Akvedukts remonta darbnīcā garantijas remonta veikšanai (pn AKTS NR. srv26155), taču šodien saņēmu atbildi, ka sūknim garantijas remonts tiek atteikts. Sarunas laikā Akvedukts pārstāvis minēja dažādus (pārsvarā filosofiskus) iemeslus kā minētā problēma varētu rasties, bet tā kā neviens no minētajeim iemesliem neatbilda faktiskajai situācijai, pārstāvis atzina, ka īsti nezin kā sūknis varēja uzkarst un sabojāties, taču garantija jebkurā gadījumā man tiekot atteikta (pat nepieļaujot iespējamību, ka sūknis varētu būt bijis defektains). Man tikšot sagatavots atteikuma raksts un tad ar to es likuma kārtībā varu doties pēc risinājuma (acīmredzot domājot vēršanos PTAC).
Lūdzu sniegt skaidrojumu vai šāda politika attiecībā uz garantijas remontiem, klientu apkalpošanu un risinājumu meklēšanu ir Akvedukts pieņemta norma un ietilpst Akvedukts kvalitātes standartos? Vai vienīgais risinājums ko spējat konkrētajā gadījumā piedāvāt ir vēršanās PTAC?

Paldies par atbildi.

Ar cieņu,
Guntars

Akvedukts

15 Aug 2024

Bojāts tikko iegādāts ūdens sūknis

Mums patiešām žēl, ka Jums ir izveidojusies šāda situācija! Komentēsim to, taču servisa gadījumi tiek izskatīti Akvedukts servisā ierastā kārtībā.


Akvedukts servisā strādā kvalificēti un zinoši speciālisti, arī tādi, kas nozarē strādā divas un trīs desmitgades. Sūkņa defektācijas procesā ir nosakāms, vai sūkņa bojājums radies ražošanas defekta, vai ārējas iedarbības rezultātā. Nepārzinot Jūsu ūdensapgādes sistēmu, servisa darbinieks var tikai izteikt pieņēmumus iemesliem, kas var izraisīt noteikta veida iekārtas bojājumus. To var uzskatīt par sava veida “filozofiju”, taču tā ir par tehniskiem jautājumiem un vērsta uz to, lai palīdzētu atrast iespējamos cēloņus Jūsu ūdensapgādes sistēmā. Pamatots ir arī apstiprinājums, ka servisa darbinieks nevar zināt precīzu bojājuma iemeslu, jo tas nosakāms, pārzinot visu ūdensapgādes sistēmu kopumā, vai pārliecinoties par katra atsevišķa sistēmas elementa veiktspēju.


Akvedukts servisa uzdevums ir nodrošināt iekārtu remontu un spēt atpazīt ražošanas defektus no neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā radītiem defektiem. Iekārtu garantijas laikā konstatētiem bojājumiem serviss sniedz skaidrojumu par konstatēto bojājumu un konstatētiem, vai iespējamiem cēloņiem. Atkarībā no konstatētiem faktiem, šis skaidrojums tiek nodots vai nu ražotājam, vai iekārtas īpašniekam. Servisam nav uzdevums rūpēties par pareiza ražošanas procesa nodrošināšanu ražošanas defekta konstatēšanas gadījumā, vai par atbilstošu ekspluatācijas apstākļu nodrošināšanu gadījumos, kad iekārtas bojājums konstatēts neatbilstošu ekspluatācijas apstākļu ietekmē.
Servisa apskatē konstatētā informācija tiek uzrādīta servisa aktā. Ja ir iespējas, tiek norādīti arī iespējamie cēloņi un ieteikumi to novēršanai, lai līdzīgi netiktu bojāta nākamā iekārta. Ja īpašniekam vērtējums nešķiet taisnīgs, ir dažādi ceļi kā pārbaudīt vērtējuma patiesumu un viens no tiem ir Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktā kārtība.


Jūs esat vērsuši mūsu uzmanību uz šo konkrēto servisa gadījumu, norādīsim to arī servisa darbiniekiem. Turpmākā rīcība būs atbilstoša ierastai kārtībai.


Jūsu kontaktinformāciju no iepriekšējās sadaļas izņēmām, lai netiktu uzrādīti personas dati.

Guntars

15 Aug 2024

Bojāts tikko iegādāts ūdens sūknis

Šajā gadījumā es uz neko daudz neceru, droši vien paliksim jūs pie sava viedokļa un es ar lielu "?" zīmi.
Ieteiktu pievērst uzmanību tam, kādā veidā šādās un līdzīgās situācijās tiek komunicēts un piedāvāti risinājumi. Tādi izteikumi kā "vērsties tiesā ("likumā noteiktajā kārtībā...")" vai "vērsties PTAC" rada nevajadzīgu spriedzi un rada toksisku atmosfēru sarunā, vēl vairāk - rada iespaidu, ka klienta apmierinātība jums ir vienaldzīga.
Tā vietā ir daudz citu lielāku vai mazāku, bet risinājumu, kuri pat, ja neizlabos konkrēto situāciju, tomēr radīs iespaidu, ka jums rūp klientu apmierinātība un kopējā pieredze.

Akvedukts

15 Aug 2024

Bojāts tikko iegādāts ūdens sūknis

Paldies, ņemsim vērā! Un pateicamies, ka dalāties savā pieredzē!

Continue the discussion

Reply to: Guntars Šīrants

Date: 15 Aug 2024

 

Please enter the shown security code below


Topics and responses by:

akvedukts   - Akvedukts

Authorized user - A registered customer of "Akvedukts"

Guest - A non-registered visitor